Advertisement

طالبان اشرف غنی : طرح Û³ مرحله ای اشرف غنی در مذاکرات با طالبان برای صلح افغانستان خبرگزاری مهر اخبار ایران Ùˆ جهان Mehr News Agency : با پیشروی گروه طالبان و ورود آن به کابل خبرگزاری‌ها می‌گویند اشرف غنی، رئیس جمهوری افغانستان این کشور را ترک کرد.

طالبان اشرف غنی : طرح Û³ مرحله ای اشرف غنی در مذاکرات با طالبان برای صلح افغانستان خبرگزاری مهر اخبار ایران Ùˆ جهان Mehr News Agency : با پیشروی گروه طالبان و ورود آن به کابل خبرگزاری‌ها می‌گویند اشرف غنی، رئیس جمهوری افغانستان این کشور را ترک کرد.. اشرف غنی می‌گوید که برای «جلوگیری از سیلاب خون» تصمیم به ترک افغانستان گرفته است. پس از ترک اشرف غنی، طالبان که پیش از این اعلام کرده بود که کابل را با تصرف نظامی درنخواهد آورد و در این زمینه در حال گفتگو انتقال مسالمت آمیز قدرت است، به افراد خود دستور. با پیشروی گروه طالبان و ورود آن به کابل خبرگزاری‌ها می‌گویند اشرف غنی، رئیس جمهوری افغانستان این کشور را ترک کرد. تازه اشرف غنی عمان ته تللی. گوترش از طالبان خواست عملیات نظامی را متوقف کند.

طالبان به دنبال حذف من بود، آنها اینجا هستند تا به سراسر کابل و مردم این شهر حمله کنند. اشرف غنی درین مملکت چنان سونامی نا مردمی آورد که حالا وقت رفتن، هیچ چیزی سرجایش نیست. هرآنچه از لباس‌های محلی بانوان ایرانی باید بدانید. با پیشروی گروه طالبان و ورود آن به کابل خبرگزاری‌ها می‌گویند اشرف غنی، رئیس جمهوری افغانستان این کشور را ترک کرد. گروه طالبان شام دیروز (۲۴ اسد) پس از ورود به شهر کابل، داخل ارگ ریاست جمهوری شدند.

اشرف غنی در واشنگتن با پیشروی های طالبان چه سرنوشتی در انتظار افغانستان است Euronews
اشرف غنی در واشنگتن با پیشروی های طالبان چه سرنوشتی در انتظار افغانستان است Euronews from static.euronews.com
استعفای اشرف غنی در حالی صورت گرفت که نیروهای طالبان شهر کابل را محاصره کرده و خواستار انتقال مسالمت آمیز قدرت از دولت افغانستان شدند. محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری افغانستان که از ولایت نا آرام ننگرهار در شرق افغانستان دیدار می‌کند، اعلام کرد که حاضر است برای گروه طالبان در کابل دفتر بدهد و از آنان محافظت کند. اشرف غنی کا کہنا تھاکہ طالبان نے تلوار اور بندوق کے زور پر فیصلہ لیا ہے لیکن اب وہ خیال رہے کہ طالبان کی جانب سے کابل کے گھیراؤکے بعد افغان صدر اشرف غنی اور نائب صدر. تازه اشرف غنی عمان ته تللی. گوترش از طالبان خواست عملیات نظامی را متوقف کند. اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان امروز نمایندگان طالبان که برای مذاکره برای برکناری او به ارگ ریاست جمهوری در کابل رفته بودند را در آغوش کشید! طالبان به جای گوسفند انسان به قربانگاه آورده است. اشرف غنی برای مردم افغانستان سخنرانی می‌کند.

اشرف غنی کا کہنا تھاکہ طالبان نے تلوار اور بندوق کے زور پر فیصلہ لیا ہے لیکن اب وہ خیال رہے کہ طالبان کی جانب سے کابل کے گھیراؤکے بعد افغان صدر اشرف غنی اور نائب صدر.

اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان امروز نمایندگان طالبان که برای مذاکره برای برکناری او به ارگ ریاست جمهوری در کابل رفته بودند را در آغوش کشید! به گزارش شفقناافغانستان، ویدیویی به نشر رسیده است که جنگجویان گروه طالبان وارد. صبح روز سه‌شنبه ۲۹ تیر، هم‌زمان با برگزاری نماز عید قربان در ارگ ریاست جمهوری افغانستان، سه. اشرف غنی می‌گوید که برای «جلوگیری از سیلاب خون» تصمیم به ترک افغانستان گرفته است. پس از ترک اشرف غنی، طالبان که پیش از این اعلام کرده بود که کابل را با تصرف نظامی درنخواهد آورد و در این زمینه در حال گفتگو انتقال مسالمت آمیز قدرت است، به افراد خود دستور. اشرف غنی می‌گوید که برای «جلوگیری از سیلاب خون» تصمیم به ترک افغانستان گرفته است. وبعد إعلان مغادرة الرئيس غني البلاد، أعلنت حركة طالبان على لسان المتحدث باسمها ذبيح الله مجاهد أن الحركة أمرت مقاتليها بدخول العاصمة الأفغانية. اشرف غنی در مورد حضور طالبان در کابل نوشت: خروج اشرف غنی از افغانستان، ورود طالبان به ارگ ریاست جمهوری 02:06گفتگو با گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی افغانستان 07:13گفتگو با حامد کرزی، رئیس جمهوری. همچنین سخنگوی طالبان نیز با انتشار بیانیه‌ای از ورود اعضای این گروه به شهر کابل خبر داد. برای جلوگیری از به راه افتادن سیلاب خون. بیانیه اشرف غنی بعد از فرار و کناره گیری از قدرت در افغانستان/ طالبان کنترل تلویزیون افغانستان را در اختیار گرفت/طالبان امنیت همه دیپلمات های خارجی را تضمین کرد. حامد کرزی، برای جلوگیری از هرج و مرج در این کشور به دنبال تشکیل شورای.

والی قندز و نیمروز چطور؟ این ها را طالبان به ولایت گماشته بودند یا اشرف غنی؟ همچنین سخنگوی طالبان نیز با انتشار بیانیه‌ای از ورود اعضای این گروه به شهر کابل خبر داد. اشرف غنی می‌گوید که برای «جلوگیری از سیلاب خون» تصمیم به ترک افغانستان گرفته است. تلویزیون الجزیره با نشر تصویرهای زنده از طالبان در ارگ، نشان داد که ارگ از سوی یک محافظ. اشرف غنی می‌گوید که برای «جلوگیری از سیلاب خون» تصمیم به ترک افغانستان گرفته است.

بهره برداری طالبان از تنش میان اشرف غنی و عبدالله و فشار واشنگتن بر کابل قدس آنلاین پایگاه خبری تحلیلی
بهره برداری طالبان از تنش میان اشرف غنی و عبدالله و فشار واشنگتن بر کابل قدس آنلاین پایگاه خبری تحلیلی from media.qudsonline.ir
خروج اشرف غنی از افغانستان، ورود طالبان به ارگ ریاست جمهوری 02:06گفتگو با گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی افغانستان 07:13گفتگو با حامد کرزی، رئیس جمهوری. پس از ترک اشرف غنی، طالبان که پیش از این اعلام کرده بود که کابل را با تصرف نظامی درنخواهد آورد و در این زمینه در حال گفتگو انتقال مسالمت آمیز قدرت است، به افراد خود دستور. در همین اثنا، «اشرف غنی». لحظه خروج اشرف غنی از افغانستان. اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان عصر یکشنبه (به وقت محلی) از این امرالله صالح، معاون غنی گفته است که حاضر نیست با طالبان اسلام‌گرا همکاری کند. گروه طالبان شام دیروز (۲۴ اسد) پس از ورود به شهر کابل، داخل ارگ ریاست جمهوری شدند. افغانستان و پیشروی طالبان، موضوع بحث اشرف غنی و اردوغان. همچنین بنا بر اخبار تایید نشده دو شهر هلمند و قندهار نیز به کنترل طالبان درامده اند.

اشرف غنی برای مردم افغانستان سخنرانی می‌کند.

تازه اشرف غنی عمان ته تللی. حامد کرزی، برای جلوگیری از هرج و مرج در این کشور به دنبال تشکیل شورای. در پی افزایش درگیری‌ها در هرات، طالبان مدعی تصرف این شهر استراتژیک شد. مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان، قدرت‌گیری طالبان در افغانستان را نشانه این خواند که «این حرکت ریشه مردمی دارد و از نصرت خدا و حمایت‌های مردمی برخوردار است» او طالبان را. لحظه خروج اشرف غنی از افغانستان. بیانیه اشرف غنی بعد از فرار و کناره گیری از قدرت در افغانستان/ طالبان کنترل تلویزیون افغانستان را در اختیار گرفت/طالبان امنیت همه دیپلمات های خارجی را تضمین کرد. اشرف غنی می‌گوید که برای «جلوگیری از سیلاب خون» تصمیم به ترک افغانستان گرفته است. برای جلوگیری از به راه افتادن سیلاب خون. والی قندز و نیمروز چطور؟ این ها را طالبان به ولایت گماشته بودند یا اشرف غنی؟ شبکه خبری وان تی.وی افغانستان گزارش کرد، اشرف غنی قرار است برای مردم افغانستان و همزمان با پیشروی‌های طالبان در مناطق. تلویزیون الجزیره با نشر تصویرهای زنده از طالبان در ارگ، نشان داد که ارگ از سوی یک محافظ. اشرف غنی درین مملکت چنان سونامی نا مردمی آورد که حالا وقت رفتن، هیچ چیزی سرجایش نیست. سه مقام ارشد طالبان به خبرگزاری فرانسه گفتند که شورشیان کنترل ارگ ریاست.

با پیشروی گروه طالبان و ورود آن به کابل خبرگزاری‌ها می‌گویند اشرف غنی، رئیس جمهوری افغانستان این کشور را ترک کرد. والی قندز و نیمروز چطور؟ این ها را طالبان به ولایت گماشته بودند یا اشرف غنی؟ صبح روز سه‌شنبه ۲۹ تیر، هم‌زمان با برگزاری نماز عید قربان در ارگ ریاست جمهوری افغانستان، سه. اشرف غنی می‌گوید که برای «جلوگیری از سیلاب خون» تصمیم به ترک افغانستان گرفته است. با فرار اشرف غنی از کابل و ورود طالبان به ارگ ریاست جمهوری، عملا تمام این کشور به دست طالبان افتاد.

اشرف غنی زندانیان طالبان به زودی آزاد می شوند
اشرف غنی زندانیان طالبان به زودی آزاد می شوند from www.alef.ir
رویترز به نقل از مقامات افغانستان نوشته است آقای غنی. محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری افغانستان که از این کشور گریخته در بیانیه ای گفت که امروز با انتخاب سختی برای ایستادن مقابل طالبان مسلح یا ترک کشور عزیز افغانستان روبرو. گوترش از طالبان خواست عملیات نظامی را متوقف کند. پس از ترک اشرف غنی، طالبان که پیش از این اعلام کرده بود که کابل را با تصرف نظامی درنخواهد آورد و در این زمینه در حال گفتگو انتقال مسالمت آمیز قدرت است، به افراد خود دستور. در همین اثنا، «اشرف غنی». کشورها نباید طالبان را به رسمیت بشناسند. هرآنچه از لباس‌های محلی بانوان ایرانی باید بدانید. همچنین سخنگوی طالبان نیز با انتشار بیانیه‌ای از ورود اعضای این گروه به شهر کابل خبر داد.

مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان، قدرت‌گیری طالبان در افغانستان را نشانه این خواند که «این حرکت ریشه مردمی دارد و از نصرت خدا و حمایت‌های مردمی برخوردار است» او طالبان را.

پس از ترک اشرف غنی، طالبان که پیش از این اعلام کرده بود که کابل را با تصرف نظامی درنخواهد آورد و در این زمینه در حال گفتگو انتقال مسالمت آمیز قدرت است، به افراد خود دستور. در پی افزایش درگیری‌ها در هرات، طالبان مدعی تصرف این شهر استراتژیک شد. برای جلوگیری از به راه افتادن سیلاب خون. در همین اثنا، «اشرف غنی». او بدون اشاره به محلی که به آن‌جا گریخته است افزود، طالبان برنده قضاوت شمشیر و. ورود طالبان به کابل پس از خروج غنی از کشور اتفاق افتاد،ساعاتی پیش رسانه‌های افغانستان اعلام کردند که اشرف غنی رییس جمهور این کشور کابل را به مقصد تاجیکستان ترک کرده. حامد کرزی، برای جلوگیری از هرج و مرج در این کشور به دنبال تشکیل شورای. رویترز به نقل از مقامات افغانستان نوشته است آقای غنی. با فرار اشرف غنی از کابل و ورود طالبان به ارگ ریاست جمهوری، عملا تمام این کشور به دست طالبان افتاد. خروج اشرف غنی از افغانستان، ورود طالبان به ارگ ریاست جمهوری 02:06گفتگو با گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی افغانستان 07:13گفتگو با حامد کرزی، رئیس جمهوری. مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان، قدرت‌گیری طالبان در افغانستان را نشانه این خواند که «این حرکت ریشه مردمی دارد و از نصرت خدا و حمایت‌های مردمی برخوردار است» او طالبان را. استعفای اشرف غنی در حالی صورت گرفت که نیروهای طالبان شهر کابل را محاصره کرده و خواستار انتقال مسالمت آمیز قدرت از دولت افغانستان شدند. لحظه خروج اشرف غنی از افغانستان.

هرآنچه از لباس‌های محلی بانوان ایرانی باید بدانید طالبان. ورود طالبان به کابل پس از خروج غنی از کشور اتفاق افتاد،ساعاتی پیش رسانه‌های افغانستان اعلام کردند که اشرف غنی رییس جمهور این کشور کابل را به مقصد تاجیکستان ترک کرده.

Posting Komentar

0 Komentar